Jacomijn.reismee.nl

1. Reisverhalen Bali van 11 januari tm 19 februari 2012

Ik wil jullie lezers deelgenoot maken van mijn reiservaringen.

Om de lange winter te onderbreken heb ik besloten om te 'gaan overwinteren'.

En wel op Bali en vanuit Bali mijn reis voort te zetten naar Australie.

Hier bezoek ik Henk en Mary de Ridder in Adelaide, van hieruit vlieg ik met een binnenlandse vlucht van Qantas naar Brisbane voor een bezoek aan Leo en Desiree van der Kamp in Queenstown.

Het wordt een lange tijd met vertrek op 11 januari tot en met 1 april 2012

Het plan ziet er als volgt uit:

Overnachting van 10-11 januari in hotel CitizenM op de luchthaven.

Dit is een nieuw hotel met een luchtbrug met de luchthaven verbonden.

Op de luchthaven zijn mijn medereizigers van OBI aanwezig, de groepsleider Jan Brouwer en de artsen Van Duiven en Van Breukelen met hun vrouwen. Mijn reisgenoten heb ik reeds ontmoet op n bijeenkomst in Nunspeet.

Reacties

Reacties

betty

mijnie leuk

Geurt en Henny

Je weblog meteen gevonden. Singapore Airlines is een prima maatschappij.Tot maandag(als Geurt zijn rijbewijs tenminste weer heeft)

Lilian en Douwe

Hallo mijnie
Het is gelukt.Nu wachten we de reisverhalen af.
Groetjes en goede reis

sjaan

Mijnie wat gaaf! De Sunshine Coast in Queensland, prachtig, ook gaan zwemmen hoor Ga je niet even door naar Alice Springs ? kan je de Ayers Rock beklimmen !
Dan het festival in de Blue Mountains, te gek.
Ik zie met spanning je verhalen te gemoet. Alvast een goede reis en een fijne tijd bij de familie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!