Jacomijn.reismee.nl

19. Naar Brisbane bij Leo en Desiree vd Kamp

Zaterdag 10 maart ben ik van het Zuiden vanuit Adelaide naar het Oosten, Brisbane gevlogen met Qantas, een vlucht van ruim 2 uur. Gelijk bij aankomst zijn we doorgereden naar een hotel in Brisbane om de 45ste verjaardag van Sharon, hun dochter te vieren. Ineens zat ik tussen de feestvierende Australiers. Gelukkig is dit een makkelijk volk, dus al snel voelde ik mij opgenomen. s avonds een rit van 100 km naar hun huis in Mountain Creek aan de Sunshine Coast in Queensland. Het is een mooi huis met prachtige tuin. Het klimaat is hier werkelijk zeer aangenaam. Zonnetje schijnt en lekker warm. We leven danook buiten. Desiree heeft me 'de countrysite'laten zien. Groene heuvels met kleine dorpjes en veel riviertjes (creek).

Het strand is vlakbij in het plaatsje Mooloolaba, is Aboriginal naam, en daar heb ik vandaag (dinsdag) doorgebracht, want zij hadden veel afspraken, maar een dag alleen vond ik wel fijn. Donderdag vliegen we naar Sydney vooreen verblijf van 10 dagen in de Blue Mountains in Katoomba. Daar is een muziekfestival. Er is een groot huis gehuurd, want er komen nog meer mensen.

Engels is nu mijn voertaal geworden. Desiree is van Zuid Afrikaanse afkomst en soms spreken we dus een vorm van Nederlands.

Bij Henk en Mary is Adelaide heb ik me thuis gevoeld, zij waren heel aardig voor mij. Nu nog een paar weken en dan vlieg ik 31 maart met Singapore Airlines naar Amsterdam, waar ik zondag 1 april omstreeks 7 uur in de morgen aankom.

Mijnie

Reacties

Reacties

marjolein

Je bent dus goed aangekomen op je éénnalaatste stek.
Fijn om te horen en nog fijner dat je het weer naar je zin hebt.
Wat een gastvrijheid lees ik overal.
Top
Ben zo benieuwd naar al je foto`s en verhalen.
Dag

Pien

Weer een nieuwe plek om indrukken op te doen. Was het een mooi strand? Heb je nog een beetje zand mee kunnen nemen of heb je helemaal niet aan de achterblijvers gedacht.... Gisteren bij Vrouwen van Nu in Oostvoorne was je nog een beetje bij ons, er werden in de pauze dia's vertoond, en daar stond je ook op. Geniet nog maar lekker daar, groetjes!

Geurt en Henny

Even geen berichten van je gelezen. Wat schrok ik van je bericht dat Hetty is overleden en er dan niet bij te kunnen zijn hè.Nog een paar weken en dan ben je weer bij ons. We zijn allemaal benieuwd naar je verhalen. Hou je taai en geniet er nog van. Hart. groeten Geurt en Henny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!