Jacomijn.reismee.nl

18. Mijn beste vriendin overleden Hetty Gilhuis

Lieve mensen,

Wat zit ik ver weg, als ik het bericht ontvang van Kees, dat Hetty vrijdag is overleden.

Maandagavond (aust.tijd) opende ik mail en las het verdrietige bericht. Een machteloos gevoel.

Hetty is mijn beste vriendin. Zij was er altijd voor mij en ik nu niet voor haar.

Woensdagnacht ben ik uren wakker geweest en met mijn gedachten bij het afscheid van Hetty.

Henk en Mary de Ridder zijn heel begripvol en ook haar vriendin Ann. (haar PC mag ik gebruiken, omdat mijn laptop hier niet aangesloten kan worden.

Ik laat het hierbij en ben veel met mijn gedachten bij onze vriendschap.

Mijnie

Reacties

Reacties

Koen

Lieve Mijnie,

Bedankt voor je mooie woorden. Ze maakten erg veel indruk op de begrafenis. Liefs Koen

marjolein

Ja, wat vreselijk verdrietig en naar voor je en naast het verdriet ook die onmacht van ver weg zitten.
Heel veel sterkte

Elly Tuk

Lieve Mijnie,

Wat een vreselijk verlies moet dit voor je zijn.
Zo ver weg en er nu niet kunnen zijn, dat moet verschrikkelijk voor je zijn.
Ik hoop dat je veel steun krijgt van je vrienden daar.
Veel sterkte van ons.

Lieve groetjes van Pim en Elly

Pien

Gecondoleerd Mijnie, en heel veel sterkte gewenst.

Douwe en Lilian

Verdrietig bericht,maar fijn dat je bij goede andere vrienden bent die er nu voor jou kunnen zijn als het moeilijk is.Je bericht te lezen heb je wel weer leuke dingen die je afleiding geven.Gisteren hadden we het nog over je bij het lopen en vroegen ons af wanneer je weer terug kwam,1 april dus.groetjes tot gauw,lilian en Douwe.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!