Jacomijn.reismee.nl

2.Vlieg Schema

Het is bijna niet voor te stellen. Ik maak6 vliegreizen.

1. 11 Januari van Amsterdam naar Denpasar Bali, Overstap in Singapore. Vliegmij. Singapore Airlines. Vlieguren 15

2. 19 februari van Denpasar naar Adelaide Australie met Virgin Australie. Vlieguren 5.

3. 10 maart van Adelaide naar Brisbane Australie met Qantas, Vlieguren 2 voor een verblijf bij Leo en Desiree van de Kamp in Mountain Creek aan de Sunshine Coast Queensland. Vlieguren: 2

4. 15 maart van Brisbane naar Sydney met Jetstar. Vlieguren 2. Wij bezoeken hier in Music Festival in de Blue Mountains Vlieguren: 2

5. 26 maart van Sydney naar Brisbane weer thuis van Leo en Desiree

6. 31 maart van Brisbane naar Amsterdam, met tussenstop in Singapore. Vlieguren ? zondagmorgen 1 april kom ik om 7 uur aan op Schiphol. Vlieguren: 21

marjolein koerselman

Dit is dus in één keer SUPER
Je hebt zelfs ook een knop voor de feedreader, dus als je daar op abonneert, zie je bij je feeds dat jij weer wat nieuws gepost hebt.
Ziet er ook nog TOP uit.
Dag

Stef

Heel heel veel plezier.
xxx

Pien

Hallo Mijnie, je gaat weer een geweldige reis maken. Geniet er van en heb heel veel plezier! Ik wens je een fijne reis en een behouden thuiskomst. Ik volg je op de pc. Groetjes, Pien

annemieke den haan

Volg je op de voet, spannend en anvontuurlijk !
Dikke knuffel!!!!

Petra

Geweldig Mijnie, je reissite. Heel veel plezier en leuke avonturen tijdens je overwinter-vakantie. Maar eerst nog even naar Parijs..........

Hartelijke groeten
Petra

Elly Rog

Hoi Mijnie,

Fijne vakantie en geniet er met vele teugen van.
Ik ga je volgen.
Gr. Elly