Jacomijn.reismee.nl

3.Overnachting in Hotel Citizem

Bep Kempen heeft mij weggebracht naar hotel CitizenM.

Direct naast de aankomst/vertrekhal 3 gelegen. Designhotel. Alles gaat automtisch, dus ik kon de deur niet open krijgen. Bij binnenkomst (met engelstalige hulp) weet je niet wat je ziet, alles in 1 ruimte.

Rechts de open-douche en links de open-WC, daarachter op een verhoging van 1 meter, het bed, met aan de muur een groot TV Beeld. Alles regelen met een display, wat me ca 1 uur kostte om vooral de verlichting te dimmen. De douche is een regendouche, met blauw licht, omgeven met een ronde glazen wand. De WC heeft zacht groen licht met ook een glazen wand. Echt prachtig.

smorgens te vroeg wakker.Het is half zeven als ik als eerste incheckt op Schiphol.,

Eris nog niemand van de groep.Om half elf moet ik vliegen.

Reacties

Reacties

Petra

Ik begrijp dat je avontuur al op Schiphol begonnen is. Groen en blauw licht van WC en douche. Kan je alvast wennen aan de kleuren van de Gordel van Smaragd.
Goede reis
Petra

marjolein koerselman

Ha ha...ik zie je al liggen op je bed om alles aan en uit te krijgen
Wat een avontuur en je was nog geen eens weg uit Nederland ;-)
Genietse van de zon en de cultuur en de prachtige natuur.
Wat een hippe reishoes....TOP !

Boukje

Geweldig Mijnie, ik zie nu al uit naar ja volgende verhaaltje.

Lilian en Douwe

Als iedere dar van je reis zoveel belevenisse hebben kan je een boek schrijven in drie delen.
Goed jij gaat naar de zon en hier gaat het dit week-end een beetje winteren dus dat is leuk voor jou,ga je tenminste niet voor niets naar het mooie weer.Goede reis en tot mails.

mieke groeneveld

hoi mijnie,ik heb van boukje je verhalen gekregen en hoop ze nu voortaan zelf te ontvangen.
geniet van alles en hou je koppie koel

sjaan

Hallo Mijnie, Wat geweldig, ik zou daar maar blijven !!
Echt iets voor jou , alles lekker op het gemakkie , leuke mensen ontmoeten, lekker eten en mooi weer !Wat wil je nog meer ?
gr sj

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!