Jacomijn.reismee.nl

4. De vliegreis met Singpore Airlines 11-12 januari 2011

Ik zit bij het raam met een leuk echtpaar dat naar Nieuw Zeeland vliegt om hun zoon, die bij Amnesty Int. werkt te bezoeken. Gezellige mensen. Goede vlucht 13 uur. Overstap in Singapore, doorvlucht naar Bali 2 uur. Naast me zitten 2 ontzettend knappe Franse mannen.

Type Toyboy, zijn erg behulpzaam voor Omaatje, die natuurlijk weer te zware handbagage bij zich heeft. Ben blij dat ik een beugelBH draagt. Lijkt het toch nog wat.

Bij aankomst in Bali draag ik hetzelfde als bij vertrek uit Ned. Nml vliesvest + regenjas.

Het giet van de regen en stormt. Zeiknat de bus in en dampt vervolgens uit wegens de tropische lucht. Totaal verreist kom ik in mijn hotel aan en na een kwartiertje zie ik een bekende van BP langs komen wandelen.

Rens Korver en Jan Tieben zijn hier met hun vrouwen al een week gelogeerd.

Hoe is het mogelijk en Nu ga ik slapen. Later meer over hotel en groep. Mijnie

Reacties

Reacties

marjolein koerselman

Ha, wat fijn om te lezen dat de eerste indruk goed is.
Eerst die 2 knappe Franse kerels en dan 2 oud-collega`s !!
Je ziet ....het begin is er en het klinkt allemaal goed ;-)
Behalve die regen....maar dat is daar altijd kort en hevig
Genietse en doe de zon de groeten.

Petra

Dank voor je eerste bericht. Ik was wel heel erg benieuwd hoe de lange vliegreis verlopen is. Gelukkig duurde de reis van Singapore naar Bali maar twee uur. Voor dat je het weet krijg je anders hartproblemen met twee van die knappe Franse mannen naast je. Oh la, la!!! c'etait magnifique.

Rezka

Hi Mijnie,
Je volgende reis is al bepaald :-), dat wordt Frankrijk. Dichter bij huis, lekker eten, heerlijke wijn. Ik hou me aanbevolen hahaha. Ik hoop dat het weer snel opknapt daar. Geniet en ik mis je nu al. Tot horens.

Douwe de Wagt

Leuk dat je De BP ers Rens en Jan ontmoet hebt, Doe ze de groeten als je ze weer ziet.

klaas-ali.kuipers@planet.nl

Hallo Mijnie,
Ali en ik hebben van je belevenissen mee zitten genieten.
Veel plezier daar en groeten aan alle bekenden. Klaas en Ali

Geurt en Henny

Hoi Mijnie,
We hebben tweemaal een reactie gestuurd, maar ik denk dat het niet is overgekomen. Blij dat je het goed getroffen hebt. Een tropische regenbui hoort er ook bij. Leuk dat je oudcollega's hebt ontmoet. We genieten van je verhalen.
Hopelijk lukt dit bericht wel anders vraag ik het wel aan Marjolein wat ik precies moet doen. Groetjes Henny en Geurt

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!