Jacomijn.reismee.nl

5. hotel Besakih

5. Hotel Besakih

Eerst even vermelden dat ik het ontzettend naar mijn zin heb.

Ik bewoon een leuk appartement op de begane grond.

Een doorgang tussen receptie en het strand, dus er komt veel volk langs.

Uitzicht op diep groene bomen en bloeiende struiken en eenwaterparij met vissen.

De vogels tsjilpen om mij heen.Een droomplek dus. Met een prachtig uitzicht vanaf mijn terras met de fijne stoelen. Ik geniet al gelijk bij aankomst.

Er staan in deze tropische tuin, kleine bungalows en hele mooie 'huisjes', hierin woont Tonnie, zij klaagde over de badkamer en kreeg zo'n huisje toegewezen. zie foto''s.

Het restaurant met uitzicht op zee en een prachtig zwembad mer veel beelden,waarvan ik de betekenis nog niet weet, maar ik ga naar kunstgeschiedenis

Mijnie

Reacties

Reacties

Petra

Goedemorgen Mijnie
Wat een fantastisch bericht dat je het zo naar je zin hebt. De twee foto's die je meestuurt, geven een goede indruk hoe mooi het in je 'paradijsje' is.
Hier heeft het vannacht gevroren en nu is het schitterend weer, strakblauwe hemel, maar ja geen tropische temperaturen.
Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!