Jacomijn.reismee.nl

6. De Groep

Altijd een onwennigheid en onzekerheid in den beginne.

Met Tonnie, Gerda, Wies, Jeanet heb ik al kennis gemaakt.Jan Brouwer is een aangename groepsleider. Hij heeft mij gestrict om een stukje in hun brochure 2013 te schrijven, over mijn ervaringen 'als nieuweling'.

Een kennismakingdiner gehad. Dit is ook een werkelijke kennismaking.

Vele komen hier al jaren. De groep lijkt mij heel 'prettig beschaafd'.

Van de touroperator een prachtige introductie van de excursies gehad.

Ik heb geboekt voor 'de hemel van bali' met een overnachting in een compleet

natuurpark helemaal eco, dus veel rust. (2-3 febr.)

De Eetclub

Vandaag, maandagmorgen 16 januari heb ik een eetclubje opgericht. Kunnen we sávonds naar een van de talloze restaurantjes gaan.

Wie vinden het een leuk idee, dat zijn: Gerda, Tonny, Loes en Wies. Er is ook nog een man alleen, maar die is soms de weg kwijt.

Vanavond om 7 uur afgesproken in de lobby. Ben benieuwd wat ik mij nu weer op de hals heb gehaald.

groeten van Mijnie

Reacties

Reacties

Petra

Dus, als ik het zo lees, zit je over twee uur al aan het hoofd van je eetclubje een heerlijke Indische maaltijd te verorberen. Zo te lezen, heb je al helemaal je draai gevonden. De dames die jij noemt, zijn dat ook allen "Einzelgänger"?
Selamat makan
Petra

Geurt en Henny

Hoi Mijnie,

Zo te lezen voel je je al helemaal thuis.Zijn de dames van je eetclubje ook alleen? Ja, van een tropische regenbui
word je aardig nat. Leuk dat je collega's hebt ontmoet.
Wij hebben vanmorgen weer lekker geN.W.De groep wordt steeds kleiner, vanmorgen waren we met z'n zessen, incl.Anne-Marie. Heerlijk weer maar wel een ietsepietsie kouder dan bij jou.Groetjes en hou je taai.

Douwe en Lilian de Wagt

Leuk dat eetklubje,vind ik echt iets voor jou.Houdt er wel rekening mee dat er veel "gewalkt" moet worden als je terug bent Als journaliste heb je je al bewezen met de stukjes in de seconer.Blijf genieten en eet smakelijk. Groetjes

Marja.

Het is weer genieten voor jou maar ook voor ons..
van je reisverhalen.
Ik heb ze vandaag pas voor het eerst gelezen.
Riet maakte mij erop attent in de bieb.
Let op Mijnie ik heb een nieuw emailadres!!!!

Roos

Wat een leuk verslag, leef helemaal mee.
Hier is het koud, wat fijn dat je een leuk gezelschap hebt.

Pien

Hallo Mijnie, ik vind het heerlijk om je verslagen te lezen. Het geeft mij zelfs een beetje een vakantiegevoel. Hoe lang blijft de groep bij elkaar, en dan vnl. de eetclub. Toch geen drie maanden? Goed idee van jou om samen te gaan eten, is toch gezelliger.

trix ockhuysen

Ik volg je verhalen met belangstelling. Ik ben benieuwd wat je verder nog allemaal mee gaat maken. Fijn dat je zo'n leuk reisgezelschap hebt. Geniet er dus maar van.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!