Jacomijn.reismee.nl

7. De Paddentrek

WiFi is alleen bij de receptie aanwezig.

Elke dag omstreeks 4 uur zie je veel gasten met een I-pad onder hun arm mijn huisje voorbij lopen. Zelf zit ik in deze receptir met mijn laptopje en daar ben ik blij mee. Ik zie nog veel getob met de padden. Ik zet alles op mijn kamer in een word-document op mijn laptop in het klad . Bij de verbinding in de receptie heh ik mijn verhaal aleen maar te kopieren en in mijn mail of weblog te plakken.

De Receptie, dit is een prachtig open ruimte met schitterend houtwerk en aardige mensen

Volgende keer iets meer over hoe het bevalt op Bali en mijn ervaringen.

Prettig weekend, groeten van Mijnie (21 januari 2012)

Reacties

Reacties

Petra

Ik zie die paddentrek voor me, sloffend en nogal voorover gebogen langzaam richting receptie lopen.
Van skypen komt dus niet veel???

Wieneke

Hallo Mijnie,
Van onze wederzijdse vriendin Petra hoorde ik al een paar blijmoedige berichten over je Balinese avontuur. Ik ga je weblogje volgen, hoor.
Leuk, die paddentrek.
Groeten vanuit Friesland

sjaan

Ha mijnie, Leuk wat van je te lezen, het gaat goed , ik had niet anders verwacht !
Geniet er van en ik blijf je volgen !
Veel groetjes van mij
sjaan

marjolein

Leuk weer om wat van je avontuur te lezen.
Je klinkt goed.
En wat ziet het daar er mooi uit...toplocatie zo te zien.
En krijgen we de padden ook nog te zien ?

Morgen gaan we met z`n allen naar Riet op de koffie, die weer terug uit het ziekenhuis is.
Dag en jij een hele fijne tijd toegewenst.

Pien

Wat een leuke vondst: Paddentrek! Ik zie het voor me. Je zit dus net niet dicht genoeg bij de receptie om vanuit je huisje te internetten. Al zandbakken gezien? ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!