Jacomijn.reismee.nl

10. De Eetclub

Ik zal jullie iets vertellen over de dames met wie ik ga eten.

Frappant is dat we allemaal ca, 3 jaar weduwe zijn. (naar woord trouwens)

  1. Tonny, 70 jaar,een leuk wispelturig type. Heeft met haar man jaren in Zuid Afrika en Zimbabwe gewoond, waar ze beide arts waren. met haar ga ik vaak even shoppen en zijn samen naar de voetreflex massage geweest.
  2. Gerda, 62 jaar, is al een paar keer op Bali geweest. Ze heeft hier Balinese vrienden.
  3. Jeanet Thyssen, 66 jaar, haar man heeft tot 1990 bij Texaco gewerkt. Ze gaat niet veel mee uit eten, omdat haar zoon hierover is.
  4. Loes van 80. Zij en haar man hebben een dierenartspraktijk gehad bij Zwolle.Is zeer bereisd en mijn buurvrouw. we drinken samen vaak een biertje.
  5. Wies van 75. Categorie 'kakker'Heeft jaren vroeger In Nigeria gewoond en nu een huis in Portugal, waar ze altijd over praat.
  6. En Mijnie
  7. s-avonds om zeven uur preken we a bij de receptie en zoeken ndan een restaurantje uit, waar we gem, voor 5 Euro eten. Favouriete voor mij is: Nasi Tsjampoer, Cap Cay en Rendang

Reacties

Reacties

marjolein

Wat fijn voor je dat je het zo naar je zin hebt.
En je eetclub ziet er `goed` uit.
Hopelijk leest Wies geen logs van je ;-)
Lachen joh
Groetjes van iedereen, kom net terug van de n-w groep.
Dag

Pien

Wauw een romance: wie is "de ouwe dokter".
En dan allemaal weduwen. Toevallig. Dat is geen Eetclub maar een Weedclub! Veel plezier nog.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!