Jacomijn.reismee.nl

12. De Groep

Elk hotel van OBI ( 6 in totaal) heeft een gastheer en gastvrouw.

Jan Brouwer is onze gastheer hier in hotel Besakih.

Ik heb even gewacht om iets over de groep van OBI te vertellen.

Ik kon er echt geen chocola van maken.

Nadat ik eerst dacht dat er veel kkk'rs bij waren, valt het reuze mee als je de gelegenheid hebt om nader kennis te maken.

En dat gaat makkelijk; op het strand; bij de restaurantjes in de omgeving, excursies enz.

Zaterdag heb ik meegedaan met een Golfclinic. Ik heb hier met en stel echtparen uit mijn hotel aan meegedaan, de kkk'rs dus en het viel reuze mee, alleen de mannen maakten soms flauwe grappen.

Maar eerlijk is eerlijk het wordt steeds leuker met elkaar.

En ook om mensen van de andere loaties te ontmoeten. Ik heb 4 dames van Puri Kelapa ontmoet. Zij waren met een taxi naar het stille noorden gegaan om te snorkelen op een klein eilandje. Onder elkaar wissel je veel ervaring uit wat mooi is om te ondernemen.

Zondag 12 febr.ga ik met een groepje naar een klein eiland. Onze kobus heeft dat voor 15 personen georganiseerd.

Winter in Holland

Op BVN TV op mijn kamer, zie ik de beelden van een Hollandse winter, zou bijna heimwee krijgen. Hier vallen immens tropische buien en dan klaart en gelukkig weer op.Op mijn terras kijk ik naar en zit ik ervan te genieten met een kopje gemberthee.

In en volgend verhaaltje iets over de andere kant van Bali en de lovestorie hier.

gr. Mijnie 6 febr. 2012

Reacties

Reacties

marjolein

Zit hier weer van je verhalen 11 en 12 te genieten.
En zie je al met de prins op de foto, krijgen wij die nog te zien ?
Net terug van het n-walken, heerlijk door het besneeuwde Mildenburgbos, zal je even jaloers maken.
Alhoewel ik jaloers op jou kan zijn ;-)
Dag en de groetjes

Pien

Ik had je willen vertellen van de kou en de sneeuw hier, maar dat hoeft dus niet meer. Wat ik daarover wilde zeggen: zat jij maar hier en ik daar!

Elma

Hoi Mijnie:
Ik heb verschillende keren op je reisblog gekeken, maar wat gaat de tijd toch snel, nu alweer, op een bijzondere ''Mijnie manier'', op het vliegveld gearriveerd en op naar de volgende 6 weken, in Australie! Ik heb zojuist wel weer eens uitgebreid al je reisverhalen gelezen en de foto's bekeken, grandioos ! Ik ben benieuwd naar al je foto's, zoals zoveel belangstellende vrienden, van je. Wat een mooie, gezellige tijd heb je in Bali gehad en veel indrukken opgeslagen en weer van ''alles'' meegemaakt.
Fijne tijd bij je familie, geniet ook daar weer, maar ik weet, dat lukt wel ! !
Groetjes, Elma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!