Jacomijn.reismee.nl

13. Lovestories

De kuntsschilder kan zo mooi vertellen over de schilderkunst dat ik zowat

aan zijn lippen hangt, deze week zei hij plotseling 'ik geloof dat ik van je Hou'!!

Het is een zuiver platonische liefde, veel begrip voor elkaar.

Bali is een liefdes eiland.

De fallus is hier het toonbeeld van de liefde, een vruchtbaarheidssymbool Staat in alle vormen en bewerkingen afgebeeld in musea. Het is geen porno zegt onze gids Robbie, waarop hij mij veelbetekend aankijkt.

Minnekozende Mijnie

marjolein

Waaaauw.....wat een avonturen ;-0
Ja, moet je maar niet vol overgave aan iemands lippen hangen, dan krijg je dat....hè ?
Ben benieuwd of je nu alleen terugkomt ;-0
Maar we horen `het` vervolg wel hè ?

marjolein

Oh...vergeet ik door al je intrigerende liefdesverhalen iets van je mooie `prinselijke` foto te zeggen.
Waaaaaauw....

Geurt en Henny,

Hallo Mijnie,
Heerlijk dat je zo geniet van alles. Hoe zit het met die gids Robbie? Hopelijk is hij net als die schilder die van jou houdt (platonisch). We willen je wel hier terug hebben hoor bij het N.W. Het heeft hier net lekker gesneeuwd.
Nog veel plezier op Bali. Mooi he die sawavelden. Groetjes Geurt en henny

Diny

Zeg Mijnie, wie gaat er in je tulpenkoffer stiekem mee terug de "droomprins", of de "schilder"?Beiden niet te versmaden! Prachtig wat jij ziet en meemaakt.
Wij hangen hier aan jouw lippen!!
Groetjes Diny

sjaan

Hallo Mijnie,
Het wordt spannend op dat eiland !!!
IK zou nog maar even op Bali blijven, wie weet wat je nog meer op een zand paadje tegen komt ?? Wij genieten van je verhalen en maken zulke dingen hier niet mee !!! Wij hadden hier een mooie ijskoning , helaas is hij weer verdwenen.Groetjes ,Mijnie