Jacomijn.reismee.nl

15. Met een rolstoel over de Luchthaven van Bali voor vertrek Australie

Lieve mensen,

even een kort verhaal. Voor mijn vertrek uit Bali had ik om assistentie gevraagd omdat ikde Engelse Balinese taal niet goed kan begrijpen bij mijn check-in desk.

Tot mijn verbazing stond er een rolstoel op de luchthaven voor mij gereed. Ik moest en zou hierin plaatsnemen. Ik werd door een leuke man van de luchthaven gebracht naar de check-in. Hij zette mijn te zware koffier op de band en zorgde ervoor dat ik mijn boardingcard van VirginBlue Australie kreeg. Ik wilde hier uitstappen, maar dat mocht niet. Daarna naar de office van de Immigratie Dienst, ik had nml een visum voor 2 mnd. Hij met alle papieren naar binnen, daarna via een aparte ingang voor rolstoelen door de paspoortcontrole en Mijnie was binnen ! Helaas ik kon geen winkeltjes kijken, want hij sjeesde met mij door de hele grote ingewikkelde luchthaven naar de GAte, waar je aan boord gaat. Hij wilde de 2 uur, die ik moest wachten bij mij blijven, maar ik heb hem kunnen overtuigen, dat ik het verder best zelf kon redden. Gelukkig ging hij met stoel weg. Na 2 uur was hij erweer om mij in het vliegtuig te helpen. En hier was ik heel blij mee, want dat was toch ingewikkeld allemaal. Er vertrokken nml 3 vliegtuigen tegelijk naar Brisbane, Sydney en Adelaide.

Groeten van Mijnie, een volgende keer iets over Australie. De gewone dingen, waar ik het meest van geniet.

Reacties

Reacties

marjolein

Ha ha,.... dat kan alleen Mijnie overkomen.
Ik zie je al rijden, geweldig verhaaal weer voor de lezers.
Zit hier weer te gniffelen
Maar hoe het afloopt, staat er net niet op. het stokt met `Hier was ik heel blij mee, want dat was he.......`

Lilian en Douwe

Prachtig verhaal.Heb je dat ook vastlaten leggen op de foto.Zorg wel dat je weer mobiel bent als je terug komt,anders moeten wij straks met jou met rolstoel door het milderburgerbos op maandag morgen!
Groetjes van ons en maar weer veel fijne dingen beleven.Lilian

Pien

Wat een verhaal weer. Het ging weer op rolletjes ;) Ik wacht met spanning op de foto!

Geurt en Henny

Prachtig dat verhaal. We zien het helemaal voor ons: Mijnie in de rolstoel en dan nog een leuke man ook, het kan niet op. Groetjes

sjaan

Hallo Mijnie, weer een prachtig verhaal en nu ben je alweer in Adelaide, wat gaat het snel, we zien je snel !!
liefs van , sjaan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!