Jacomijn.reismee.nl

22. Weer thuis in Holland

1 april 2012 landde ik na een vlucht van 13 uur uit Singapore weer in mijn vertrouwde Holland. Een nachtvlucht met heel veel turbulentie, dus zitten blijven. ( vanaf Brisbane - Singapore = 10 uur).

Mijn dochter, schoonzoon en Bas en Marloes wachtte mij op. Een warm weerzien na een periode van 12 weken ! De laatste dagen van mijn trip heb ik in de stad Brisbane zelf doorgebracht bij Karen en Peter Williams, beide uit Zuid Afrika. Brisbane een werkelijk relaxte stad, waar de brede Brisbane Riverdoor heen loopt. Met een fast ferry zijn we op verschillende plaatsen geweest o.a. gewandeld over de met bloemen omringde South Bank.

Het weer.

Terugkijkend op de Austr.periode heb ik meestal mooi zonnig weer gehad. Zeer aangenaam, met altijd buiten van jebeker Nescafe koffie genieten. Van mijn short kan je dus ook soep koken. Ik ben onder de indruk van de vriendelijkheid van alle mensen ( incl. personeel in de restaurants en winkels).

Thuis - 2 april 2012

Het is weer goed om thuis te zijn, in je eigen vertrouwde omgeving, wel een beetje wennen datje binnen moet blijven en maar vanmorgen ook genoten van mijn eigen gezette koffie in mijn makkelijke stoel.

G-day mate en misschien tot ziens, iedereen bedankt voor het meeleven en reacties, Mijnie.

Reacties

Reacties

Wieneke

Oost west, thuis best? Je hebt veel gezien en meegemaakt en dat pakken ze je nooit meer af. Bedankt dat ik mee mocht kijken.
Hartelijke groeten vanuit Friesland !

Wieneke

Petra

Hallo Mijnie (dit keer nog geen seconde tijdsverschil)
Na zo'n enorme wereldreis is het toch min of meer een wonder dat je toch weer eindigt op precies dat plekje dat je thuis is. Je hebt het geweldig gehad, begrijp ik uit je verhalen en om dan als klap op de vuurpijl weer zonder 'schrammen en bulten' veilig en tevreden genietend van je zelf gezette kopje koffie in je eigen vertrouwde stoel te belanden, is de kers op je geweldige vakantie. Groeten en wat zul je veel te vertellen hebben tijdens de zwemkoffie.
Petra

Pien

Welkom thuis!

marjolein

Welkom thuis en ik heb heel veel van je reisverhalen genoten.
De foto`s kom ik toch echt een keertje bekijken als je alles weer op orde hebt.
Wasse....en strijkse, alhoewel die short heb je hier niet nodig :-)
Dag en hopelijk zie ik je maandag over 2 wk bij n-walken.

Douwe en lilian

Hallo Mijnie,Fijn dat je weer in holland bent.Alle reiservaringen horen we wel weer bij het Badhotel met de lekkere boterkoek.Onze pc was kapot dus de laatste verhalen heb ik gemist geen nood van de andere heb ik genoten maar wil toch graag je gezicht erb ij zien als je je belevenissen verteld.Tot gauw.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!